A LA RECERCA DEL TRESOR





Bon dia, avui treballarem una mica el comptatge identificant grafia i quantitat. Per això proposam agafar una fulla en blanc i anar fent quadrants com a la imatge escrivint fins al número 5 i les característiques que han de tenir els objectes. Si teniu la sort de viure al camp, és molt bona opció fer-ho amb elements naturals, com fulles, pedres, caragols, ametlles... vosaltres sabeu el que teniu per casa, a més si ho feis una mica més complicat, estaran una estona cercant, per exemple fulles marrons, flors blanques... Si no teniu natura al vostre abast, ho podem fer amb coses que tenguem per casa culleres, botons, ciurons, pomes, cotó... La idea és que passin una estona entretenguts cercant i comptant.




En busca del tesoro.

Buenos días, hoy trabajaremos un poco el conteo identificando grafía y cantidad. Por eso proponemos coger una hoja en blanco e ir haciendo cuadrantes como la imagen escribiendo hasta el número 5 y las características que tienen que tener los objetos. Si tenéis la suerte de vivir en el campo, es muy buena opción hacerlo con elementos naturales, como hojas, piedras, caracoles, almendras... vosotros sabéis que tenéis por casa, además si lo hacéis algo más complicado, estarán un rato buscando, por ejemplo hojas marrones, flores blancas... Si no tenéis naturaleza  a vuestro alcance, lo podemos hacer con cosas que tengamos por casa cucharas, botones, garbanzos, manzanas, algodón... La idea es que pasen un rato entretenido buscando y contando.



Comentarios

Entradas populares de este blog

SEQÜÈNCIES TEMPORALS

UN GRAPAT DE BOTONS

ESQUEMA CORPORAL