La lletra; B
Bon dia!! Avui anam a repassar la lletra B, per això us proposam fer una feina tipus la de la foto, podeu imprimir-la o bé reproduir-la damunt paper. Abans de començar anem a jugar amb les paraules, fent sonar el fonema /b/ que no seria "be" perquè a l'hora d'escriure després pensen que duu una e al darrera. Els hi proposam cercar paraules amb la b..., b... (l'adult fa el so), si l'infant no diu cap paraula, posam algun exemple: botella, bitllet. I així anar cercant paraules, és important primer treballar-la oralment. Després les podem dibuixar, o triar-ne una o dues per dibuixar-les. Llavors, amb llapis anam a fer la grafia, i després repassar-ho amb retolador per així treballar-ho més.
*Si els infants estan engrescats, poden escriure a baix les paraules del que han dibuixat, ús adjunt un referent de lletres, el seu funcionament és quan l'infant no sap quina lletra hi va, se'ls hi diu la "p", si no la reconeix, li deim la de p... p..... de pilota.
Buenos días!! Hoy vamos a repasar la letra B, por eso os proponemos hacer un trabajo como el de la foto, podéis imprimirla o bien reproducirla encima papel. Antes de empezar vayamos a jugar con las palabras, haciendo sonar el fonema /b/ que no sería "be" porque a la hora de escribir después piensan que lleva una e al final. Proponemos buscar palabras con la b..., b... (el adulto hace el sonido), si el niño no dice ninguna palabra, ponemos algún ejemplo: botella, billete. Y así ir buscando palabras, es importante primero trabajarla oralmente. Después las podemos dibujar, o elegir una o dos para dibujarlas. Entonces, con lápiz vamos a hacer la grafía, y después repasarlo con rotulador para así trabajarlo más.
*Si los niños están animados, pueden escribir abajo las palabras de lo que han dibujado, adjunto un referente de letras, su funcionamiento es cuando el niño no sabe qué letra va, se los dice la "p", si no la reconoce, le decimos la de p... p..... de pelota.
*REFERENT:

Comentarios
Publicar un comentario